Gott nytt år!


Hej alla söta! Idag är det nyårsafton! Yeeey! 😀 Ikväll ska jag fira med vännerna i kyrkan, men ungdomsledarna hade inte planerat någon nyårsfest i kyrkan, så jag blir hemma med familjen och firar nyår! 😛 🙂

Så kan det gå! Har inte varit hemma och firar nyår med familjen sen år 2009. Nyårsafton 2010 och 2011 var jag firar med kyrkan! Det var roligt minns jag! 😉

Tänk att idag är det den 31 december 2012 och imorgon är det 1 januari 2013. Det känns konstigt! :s 😮 Det tyckte jag förra året med! 😉 Vad ska ni göra ikväll? Gott nytt alla! Vi ses imorgon, år 2013!! 😀 😀 😀

Kram från Ellen

4 Replies to “Gott nytt år!”

  1. Sv: Tack, detsamma 🙂
    Garderober är överskattade, haha ^^ Golvet är mycket bättre 😉
    Hahah men tack då 😉 Tycker inte heller om bin, de e bara irriterande.
    Då tycker jag du ska tipsa om den till henne 😉

Söta ord från dej!

