Min lilla vardag

En härlig eftermiddag i Sala


Hej! 🙂 Hoppas att ni har det fint! Jag mår bara fint! Jag hade en fin eftermiddag med familjen och min systers pojkvän Albert igår ! Vi var till Sala! Har ni var till Sala? Sala ligger en bit från Västerås! 😉

Bowlinghallen!
Bowlinghallen!

När vi kom till Sala så bowlade vi i Salas Bowlinghall!  är träffade jag på Titti och Hanna med ett gäng! De var skoj!

Pappa fotar mamma när det är hennes tur att bowla!
Pappa fotar mamma när det är hennes tur att bowla!

För mamma och pappa så var det ett tag sen att bowla! Jag har bowlat rätt mycket i skolan! 😉

Noomi och Nellie!
Noomi och Nellie!

Mina syskon var duktiga! Det var första gången som de bowlade! 🙂

Vi hade två banor! :)
Vi hade två banor! 🙂
Bowlingklot
Bowlingklot

Sedan åt hela familjen på Pizza Bar Papilon!

IMG_3901
Mysig pizzeria
IMG_3903
Det här tog jag! :3

Det var mysigt där! 🙂 Mamma, pappa och jag tog det här goda, medan dem andra tog pizza! Efter maten så lämnade vi av Albert, för han skulle åka tåg hem!

Sala! :D
Sala! 😀

Jag tycker att Sala är en mysig stad! Jag har gått skola här i Sala. Från lågstadiet till högstadiet! 🙂

Sala Torg
Sala Torg

V i shoppade i Galleria Sala Torg! 🙂

Shopping!
Shopping!

Jag köpte lila hörlurar, bears-vita jeans, mörk lila, röd randig skjorta med fickor, vit varm kofta, vit linne och blå nagellack! Yeey! Kläderna ska jag ha till nyårsafton! 😉 Kommer att mysa med familjen på Nyårsafton!

Där nere har jag fikat tillsammans med några för bra många år sedan! ;)
Där nere har jag fikat tillsammans med några för bra många år sedan! 😉

Där finns det fik! Jag har fikat där med min kompis Titti, sommaren 2011. Och vintern 2009 fikade jag med gamla högstadie-lärare till mej, när jag besökte min gamla skola från Högstadiet, på en sportlov! Det var roligt minns jag! 😉  Sala är en mysig stad! Mycket bättre och shoppa i lugn o ro där!  Ha de fint! ♥

kram från Ellen

2 thoughts on “En härlig eftermiddag i Sala

Söta ord från dej!

