Min lilla vardag

Juldagen!


Hej vänner! Hoppas att ni hade en fin jul igår! Jag hade en underbar julafton! Igår kväll mös jag med det minsta systrarna och kollade på Madagaskar 3! Den var mycket bättre en första och andra filmen! 🙂 Efter filmen gick jag och la mej, men jag kunde inte sova. Kroppen var upp i varv 😛 Hade huvudverk. Halv 2 så satt jag och mös med mamma och syrran, innan jag somnade. Somnade inte för än vid 2 😦

IMG_3772

Idag vaknade jag vid 11. Super trött över efter igår! Haha! 😀 Idag ska jag och familjen ta de lugnt! Skönt tycker jag! 🙂 Vad ska ni göra idag? Ha en fin juldag alla!

kram från Ellen

2 thoughts on “Juldagen!

Söta ord från dej!

