Den 23 december!


God morgon! Här kommer en tidig inlägg! 🙂 Igår var det mycket fixe hemma hos mej! Här kommer blandade bilder!

Tiger!
Tiger!

Våran julgran från igår eftermiddag
Våran julgran från igår eftermiddag

Min fina nya dator! ^^ Blått!
Min fina nya dator! ^^ Blått!

Här är min nya dator! Yeey! Har Windows 8! Så det är stor skillnad med Windows 7 och 8! 🙂

Snö! ;)
Snö! 😉

Förra julen så var det inte så mycket snö alls! Men den här julen är ju det! 🙂IMG_3646Tjejerna fixar med julgodisen! 🙂

Godishörnan! ;)
Godishörnan! 😉

Så här fint blev det! 🙂IMG_3655Mums mums! :3

IMG_3657Godis är så gott! Jag undrar hur länge vi kommer ha kvar godiset? 😉

:)
🙂

Det var lite bilder som jag ville visa er! Hoppas att ni får en fin jul! 🙂

kram från Ellen

Söta ord från dej!

