Julbak hos familjen Lundis!


Hej hej alla söta! Igår så var det julbak hemma hos mej! 🙂 Här kommer lite bilder från gårdagen!

IMG_3614
Nu ska de bakas!

Efter vi har städat hela huset, så bakade vi. Olika goda bakelser tills i Julafton! 🙂

Jag och syskonen bakar!
Jag och syskonen bakar!

Man har nästan glömt bort hur det är att baka! 😉

Mina peppisar! ;)
Mina peppisar! 😉

Mina pepparkakor! 😀 Gillar ni att baka pepparkakor?

Fotografen Linnéa!
Fotografen Linnéa!

Pappa, Linnéa och jag är fotonördar! Canon har vi alla tre! 😉 Så är vi datorer-mobilnördar nästa hela familjen

Före..
Före..

Cola pepparkakor som vi har bakat! Vi har också en älg! 😉

Efter! :)
Efter! 🙂

Se så fina dem blev!

Linnéa! :)
Linnéa! 🙂

Linnéa! 🙂

Jag stod på ett stol och fotade! :D
Jag stod på ett stol och fotade! 😀

Här är fyra av mina systrar! Min syster Emmy gjorde något annan! Har fem små systrar och jag är äldst!  Vi har 2 katter och två kaniner. Katten Tiger och kaninen Skutte är killar, medan Katten Nessa och kaninen Joy är tjejer! 😉

Har ni bakat något innan jul? Ha en toppen dag alla!

kram från Ellen

2 Replies to “Julbak hos familjen Lundis!”

Söta ord från dej!

