Julkonsert 2012 i Centrumkyrkan Heby!


Hejsan! Förra lördagen, den 8 december så var jag till Centrumkyrkan i Heby, på ett julkonsert! Det var jätte roligt där! Höra när dem sjöng fina jullåtar, drama, och man fick träffa på sina vänner som man inte har träffat på ett bra tag! 😀

IMG_3493

Centrumkyrkan

Här har vi Centrumkyrkan. Det var ett bra tag sen jag var dit. När vi kom in så träffade jag mina vänner!

Åh vad glad dem blev att se mej! 😀 Jag blev super glad!

Nu börjar julkonsert

Nu börjar julkonsert

Förra året så var jag till julkonsert! 🙂 Så jag och några var pirriga inför årets!

Dem var så duktiga, jag känner alla på bilden utom 2 ;)

Dem var så duktiga, jag känner alla på bilden utom 2 😉

Petra, Solweig, två från frälsningsarmen, Maria, Johanna, Sara och Josefine! 🙂

Drama

Drama

Mina kompisar Annika, Sara och Elisabet hade en juldrama tillsammans med några andra! Dem var så duktiga! 🙂IMG_3523Kören var med i draman. När huvudrollerna ska kolla på tv så sjöng kören eller lyssnade på radio. 🙂 Några vänner till mej hade en rolig reklam, av dressman! haha! Grabbarna va så bra och så roliga! De såg ut som tv-reklamen! ^^

Adde som arne

Adde som arne

Adde spelade som Arne, som var med på kalle ankas julafton! 🙂

IMG_3534

Fina de är

Min favorit låt som dem sjöng var, Mary Did You Know! Den är så bra! 😮 😀

Peder M läste ur en dikt!

Peder M läste ur en dikt!

Jag minns tyvärr inte vad han läse, men något bra var det! 😉

Alla som var med i julkonsert blev tackade! ^^

Alla som var med i julkonsert blev tackade! ^^

Efter julkonsert så fikade vi lussebullar, peppakakor och julmust. Jag pratade med mina vänner. Det var en trevlig kväll jag hade! Har du varit på någon julkonsert? Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

2 thoughts on “Julkonsert 2012 i Centrumkyrkan Heby!

Söta ord från dej!

