Hej hej! Nu har jag fått fina och bra frågor av er läsare!🙂 Tack så mycket för era fina frågor! Blev så glad att jag fick några!

Elin frågade: Fråga om du skulle vilja resa vart skulle du vilja åka då?

Svar:  Jag skulle vilja resa till Finland igen. För jag var dit sommaren 2007. Sen vill jag till London igen, för jag var dit apri 2012. Min drömresa är att åka till Israel!😀 Jag åker nog dit om några år!

Ida frågade: varför gillar du Finland så mycket?
Svar: Jätte bra fråga! Jo för att min släkt är i från Finland!🙂 Min mormor är finsk, och jag är kvart finsk. Jag tycker att själva landet, språket är spännande. Jag lär mej fortfarande finska, genom mormor, finsk appar och mycket mera! Jag blev intresserad i Finland när jag var liten! 

Om ni har fler frågor? Så fråga på, så svarar jag på ett inlägg! Hoppas att ni får en fin kväll!

kram från Ellen