Sparad i Foton

Hej mitt vinterland


Hej vänner! För en stund sen gick jag ut och fotografera i det fina vinterdagen! 🙂 Jag tycker att vintern är så fin!

IMG_3549

Vi har fått mycket snö hemma hos mej! 🙂 Det gillar jag!  IMG_3550

Nu när det är vinter, brukar en del åka skoter på snön!  IMG_3554

Att fotografera i vintern är fint! ^^

Vilken fin gran! :)
Vilken fin gran! 🙂

Sist jag fotograferade denna gran, så var det höst! 😉

Här kan man rida! ;)
Här kan man rida! 😉

Hästskylten som börjar bli sliten! 😛

Vintern är så vacker! :o :D
Vintern är så vacker!  😀

Vackert! ^^

Maffiga granar!
Maffiga granar!

Granarna är maffiga tycker jag! 😛 Man kanske ska gömma sig under dem, som koja! ^^

IMG_3562

Skulle ni vilja gömma er under granarna? 😉  IMG_3563

Det känns nästan som att man kommer till en dröm, som Narnia! 😮 När man går i de fina vinterlandet!

Här fotar jag nerifrån
Här fotar jag nerifrån 😉

Så här känns det för djuren! Stort! 😮

Fårhagen! :)
Fårhagen! 🙂

Nu är fåren inne i lardgårn. Det är säkert kallt för dem! 😛

Cool bild! ;)
Cool bild! 😉
Min favorit bild!
Min favorit bild!

Jag tycker att den här bilden är så fin! Grenarana som hänger ner från träden! 🙂 Så fint!

Träd!
Träd!

Den här trädem ser lite underlig ut, men men, alla träd är inte likadana! 😉

Så har ni mej! ;)
Så har ni mej! 😉

Jag vet inte hur mycket bilder jag har på mej själv, men jag ska rensa likadana bilder som jag har på mej, eller suddiga! 😉

Älskar att bo på landet! ^^
Älskar att bo på landet! ^^

Bor ni i landet eller i stan? 🙂

Gillar inte när mian glasögon blir immiga :(
Gillar inte när mian glasögon blir immiga 😦

Det värsta med vintern är att glasögonen blir immiga, när man kommer in i ett varmt hus! 😛 Då ser man ingenting! haha! Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Hej mitt vinterland

Söta ord från dej!

