Min lilla vardag

Ny dator!


Hej sötisar! Vet ni vad? Jag ska få en ny dator, eller köpa en! 🙂 Pappa ska köpa åt mej, med mina pengar! yey! Min förra dator är trasig! Så det ska bli skönt att få en ny, som fungerar! Alla mina bilder finns kvar i min skrutt dator.. Jag ska få hjälp, så jag får tillbaka mina saker till mitt externa hårdisk! 😀 är så glad! Jag ska köpa en Acer, en pc dator!

ASNXM1GED001
Visst är den fin? 😀

Åh va fin den är! 😀 Det är en Acer Aspire V5 15.6″ Bärbar Dator (blå)

ACNXM1GED004

Åh vad jag längtar efter den! Har väntat på en ny dator sen i våras! Ha en fin kväll alla!

Kram från Ellen

2 thoughts on “Ny dator!

Söta ord från dej!

