Min lilla vardag

Julklappar och fikamys!


Hejsan! Idag träffade jag min kontaktperson. Jag köpte klart alla julklappar tillsammans med henne. Så skönt att allt är klart! 😉

image
Julklappar!

Här är julklapparna! 🙂

image
Fikamys! 😉

Efter all shoppande så fikade vi! Yey! Här är min fika! 😀

image
Åsa! 🙂

Här är min kontaktperson Åsa! 🙂

image
Lilla jag!

Lilla jag med min fika! Vi hade det trevligt idag! Efter fikat så gick vi hem! 😀 trevlig lilla lördag alla!
Kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

2 thoughts on “Julklappar och fikamys!

Söta ord från dej!

