Juligt och nyårsfint på Solrosen!


Hej sötisar! 🙂 idag kl 10.00 så var det morgonmötet, vi blev informerade om morgondagen! Vi ska ha en föreläsning på Solrosen om stress. Det blir spännande! Min kompis Lina började på mitt jobb idag!

image

Det snöar!

Jag och några städade i klädavdelningen och i barnavdelningen. Jag torkade golven där. 🙂 sen städade jag en arbetskamrat i personalrummet! Jag städade i klädsorteringen. Kl 12. Var det lunch!  Yey!

image

Nyårstema!

Jag och min handledare fick kolla på en kista, som man kan lägga dit saker. Min arbetskamrat sa : Kolla om det finns råtta i kistan. Vi öppnade,,, och buu!! 😮 våran andra arbetskamrat skrämde oss! Haha! Det kändes som jag skulle flyga 2 meter mot luften 😛 Jag ska busa tillbaka! 😉 

Innan jag skulle sluta för dagen så prismärkte jag varorna. Kl 14.00 så gick jag mot bussen. Ha de så fint alla! 🙂
Kram från Ellen

4 thoughts on “Juligt och nyårsfint på Solrosen!

Söta ord från dej!

