Lugn fredag på Solrosen


Hejsan! Idag var det en lugn dag på Solrosen! 🙂 kl 10 var det morgonmötet, som vanligt! Därefter så fixade jag och en arbetskamrat i möbelavdelningen. Vi ställe snyggt skridskor och vinter saker på hyllorna. Vi blev nöjda när allt blev färdigt! Yey!

image

Sedan så tvättade jag leksaker och mycket mera. Kl 12.00 var det lunch! Jag köpte julmust till min lunch 😉 yey! Jag fortsatte med leksakerna efter lunchen. Man känner sej som ett barn när man är bland leksakerna! 😀 haha!

image

Fick gratis fika under jobbet. Vid 14.00 slutade jag för dagen! 🙂 ha det så fint alla!
Kram från Ellen

4 thoughts on “Lugn fredag på Solrosen

  1. Sv: aa det var skönt komma iväg till praktiken igår 🙂
    Ok, Daniel min handledare sa också det varit mindre folk
    i onsdag på praktiken så förstår folk inte vill gå ut 😀
    Tack! det skulle vara roligt om du kom hälsa på oss i vår 🙂
    vi skulle kunna åka hem till oss tillsammans med tåget
    efter att jag slutat dagen från praktiken.
    Kram

    • Okej! 🙂 Vi får planera när vi ska ses hemma hos er längre fram i vår eller så, när jag blir helt bra. Om bussen och så. Du förstår nog hur jag menar! ^^ kramiz ❤

Söta ord från dej!

