Mitt arbete

Tisdag på Solrosen!


Hejsan! Hoppas att ni har det fint! Jag mår toppen! Idag så var det inte lika kallt på Solrosen! 🙂 Så det var skönt! Idag så var det morgonmöte kl 10.00! Alla mina arbetskompisar från Tierp var på jobbet! Yey! Åh vad man har saknat dem! 🙂

Snöigt ! :)
Snöigt ! 🙂

Vi städade i hela Solrosen! Jag dammtorkade i Barnavdelningen och i klädavdelningen!  Några damsög och dammade någon annanstans i byggnaden! Vi har fått in mycket kläder nu, så jag strök kläder tillsammans med några andra! 🙂

Juligt i klädavdelningen!
Juligt i klädavdelningen!

Här så dammade jag! 🙂 Jag hittade fina vinterskor, som jag köpte sedan!

302856_442859332429088_1490942216_n
😀 Fint fint!

Bilderna är tagna igår och i fredags! 🙂

Julfint!
Julfint!

Kl 12.00 var det lunch! Vi fick personalfika! Yey! Efter lunchen så köpte jag vinterskorna som jag tyckte om! Det kostade 80 kronor! 🙂 Man hittar mycket fina fynd på Solrosen! Nu vid jul så kan man hitta fina julklappar till sina nära och kära! 😉

228320_442858289095859_927460715_n
😉 Mys!

Sedan så styrkte jag kläder igen! Jag busade mycket med mina arbetskamrater! Det var skoj! Jag är yngst i Solrosen! 😀 haha! Ha en toppen tisdag alla! På fredag börjar jag jobba igen! 🙂 

Kram från Ellen

9 thoughts on “Tisdag på Solrosen!

  1. sv: åh vad du är söt ellen ^^ Jag vet inte, dom tar egentligen inte emot prao på sjukhuset utan jag känner en som är chef där så han fixade min prao. Och eftersom det är på ett sjukhus så kan jag ju inte göra grejer själv och så…

Söta ord från dej!

