Blandat

10 års jubileum på Bolandgymnasiet Sylvenius!


Hejsan! Hoppas att ni har det bara fint! Jag mår toppen! ^^

Jag har glömt bort och visa bilder från 10 års jubileum på Bolandgymnasiet Sylvenius!,som jag var till i slutet av november! 🙂 Jag gick på Bolandgymnasiet Sylvenius i 4 år. Från hösten 2008 till nu i vår 2012! Toppen skola var det!

Emma och Madde! Goa tjejer ;)
Emma och Madde! Goa tjejer 😉

Under kvällen så pratade jag med mina kompisar från skolan och gamla lärarna som jag hade! Det var skoj! 🙂

Förätten!
Förätten!

Det här åt vi som förätt! Som middag var det kassler och potatisgratäng, som var jätte stark! 😛 Efterätt var det kladdkaka!

Åh :( Vad jag saknar att uppträda :'(
Åh 😦 Vad jag saknar att uppträda 😥

När jag i Boland så spelade jag keyboard och piano! Men jag sjöng också 🙂 Det va skoj, minns jag!

Lärarna sjöng för oss! :)
Lärarna sjöng för oss! 🙂

Alla lärarna från skolan sjöng om esteterna, fordorna och elever från hantverk! 🙂 Dem var duktiga.. men blyga 😉 Dem är vana att eleverna uppträder och inte dem!

Mycket folk i matsalen!
Mycket folk i matsalen!

Det var roligt och träffa sina gamla skolkamrater under kvällen!

Man fick se bilder på oss som Fordons Anders tog på oss under kvällen
Man fick se bilder på oss som Fordons Anders tog på oss under kvällen
Gästerna
Gästerna

Jag vet inte hur många vi var.. 😛

Uppträdande! ^^
Uppträdande! ^^

Min kära kompis Jonas, som jag har känt sen hösten 2008!  Jonas uppträde med låten Goodbye to Jean! Den har han kört i 5 år nu! Jag kan låten utantill. När han sjöng den så sjöng publiken också, jag var en av dem! ^^

Disko till kl 21.00!
Disko till kl 21.00!

Det sista vi gjorde var att dansa på diskot, men det var många som åkte hem innan diskot!  Jag hade ont i kroppen och var jätte trött efter dansen! 😛 Sen kom mamma och pappa hämtade mej! Nästa dag blev jag sjuk och fick feber! Aja! Men det var en rolig kväll jag hade! Ha det så fint alla! 😀

Kram från Ellen

8 thoughts on “10 års jubileum på Bolandgymnasiet Sylvenius!

Söta ord från dej!

