Sparad i Vänskap

Julmarknaden 2012 i Östervåla!


Hej alla fina! Hoppas att ni har det bara fint! Idag så träffade jag min härliga vän Elin och hennes kille i våla! Vi var på en julmarknad hela dagen. Det var så kul och träffa dem! 🙂 Vi köpte mycket fint också! Så här såg våran skojiga dag ut! Här är Elins blogg om ni vill kolla! 😉 http://eliinwesterlund.blogspot.se/

Jag och Elin! ^^
Jag och Elin! ^^

Jag mötte Elin och Jonas vid Julmarknaden! Jag och Elin bytte julklappar till varandra. Sedan kollade vi på en ny butik i Östervåla! 🙂

Söta paret Elin och Jonas! ;) Vi tre hade roligt idag!
Söta paret Elin och Jonas! 😉 Vi tre hade roligt idag!

Elin och Jonas! Vi hade roligt tillsammans idag! 😀

Julmarknad!
Julmarknad!

Vi kollade runt på Julmarknaden på torget! 🙂 Det var mysigt! Vi kollade i olika affärer i närheten av marknaden.

Mot Solrosen! ;)
Mot Solrosen! 😉

Sedan så gick vi mot Solrosen och fikade! Vi träffade på mina arbetskamrater på jobbet, de var skoj! 🙂

Elin och Jonas! Vi fikade förrs på Solrosen innan vi shoppade loss! ;(
Elin och Jonas! Vi fikade först på Solrosen innan vi shoppade loss! 😉

Vi satt säkert en timme och hade trevlig tillsammans! Fika och prat! 😀

Lilla jag! Jonas tog den här bilden! :D
Lilla jag! Jonas tog den här bilden! 😀

Efter fikat så hittade vi mycket fina saker på Solrosen! 🙂 Jag köpte tre cd skivor! Efter fikat så gick vi vidare!

Häst och vagn! :D
Häst och vagn! 😀

Kolla vad vi såg på vägen? Häst och vagn! ^^ Vi träffade på mina släktingar här!

Elin och Jonas! ;)
Elin och Jonas! 😉

Vi gick till en blomstraffär! Vi hittade mycket fint där! Några av mina arbetskompisar var där och vänner från kyrkan! Tänk vilken dag! 😀 Massor av kändisar man får träffa på! Det är roligt!

Vi gick in här och kollade! ;)
Vi gick in här och kollade! 😉

Vi från Uppland säger trädgår´n istället för trädgård!  😉 Och affär´n istället för affären! Lite roligt och veta!

Vi har varit kompisar sen hösten 1998!
Vi har varit kompisar sen hösten 1998!

Det snöade jätte mycket sen! 🙂 Vi hade en trevlig dag tillsammans idag! Efter en stund gick vi mot bussen, då var det dags för mej att åka hem! 🙂 Ha en toppen dag alla! glöm inte att gilla min blogg på bloglovin, om ni gillar min blogg! 😀

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

Söta ord från dej!

