Mitt arbete

Snöig dag på Solrosen och magont!


Hejsan! Idag så snöade det så mycket ute. jag såg ut som en snögubbe när jag kom till jobbet! haha! 😀

Här väntade jag på bussen!
Här väntade jag på bussen!

Jag tycker att det var så roligt att det är snö ute! Yeey! 😀

Här var det snöigt! :)
Här var det snöigt! 🙂

Mitt jobb Solrosen! Kl 10.00 så var det morgonmöte på morgonen! Under förmiddagen så mådde jag inte så bra! Fick magont och illamående! 😦  Det gick inte över fast jag hade tagit alvedon innan jag åkte till jobbet iadg!

Här försökte jag vila! :S
Här försökte jag vila! :S

Först så tog jag undan galjar, sen tog jag undran kläder. Jag skulle stå vid kassan med min arbetskompis, men jag mådde så dåligt så jag fick vila på soffan i personalrummet! 😦 Inte roligt att vara tjej ibland! Hoppas att ni får en toppen dag alla söta läsare! 🙂 Lägg gärna till mej på bloglovin! ^^ har fixat det nu!

kram från Ellen

2 thoughts on “Snöig dag på Solrosen och magont!

Söta ord från dej!

