Finska kuddar


Hej alla söta! Hur mår ni? När jag var yngre så sydde jag en Finsk flagga och en pärmfodral med Finland på, eftersom jag är tokig i Finland! 😉 Mormor är så smart,, så hon sydde två kuddar till mej! 😀 yey!  Visst är hon duktig? 😀

Finska flaggan-kudden och pärmkudden med marimekko på 😀

Tycker att dem är så fina! Hela mitt rum är fullt med Finland/Muminsaker.. Nästan allifall! 😉

Min lilla Snorkfröken får vara med! 😉

Ha en toppen kväll alla! Så ses vi imorgon! Två härliga inlägg kommer då! Missa inte detta! 😀 Det kommer att bli skoj!

kram från Ellen

Söta ord från dej!

